wtorek, 19 czerwca 2012

Wiosenno-letnia pasta jajeczna

Buszując po ogródku i nie mogąc oprzeć się rzodkiewce wpadłam na pomysł zrobienia pasty jajecznej.
To kolejny smak mojego dzieciństwa, wyjątkowo przyjemny bo kojarzący się z wakacjami, ciepłymi wieczorami i wszechogarniającą labą:)

Pasta jajeczna:
por średniej wielkości
ok 6 ugotowanych na twardo jaj
7-9 rzodkiewek (ja użyłam kilku tradycyjnych i jednej o nazwie "sopel lodu" która jest trochę ostrzejsza)
majonez ok. 3-4 łyżek
sól
pieprz


Rzodkiew trzemy na grubych oczkach tarki, a pora kroimy drobno w półksiężyce. Ugotowane na twardo jaja kroimy w średniej wielkości kostkę. Składniki mieszamy ( staram się aby jajek było mniej więcej tyle samo co warzyw) i dodajemy majonez. Doprawiamy według uznania solą i pieprzem. Można dodać jeszcze szczypiorek ale ja dziś z niego zrezygnowałam

Smacznego!!!



2 komentarze:

  1. Mieć taką pomysłową kobiete w domu ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pasty jajeczne! Akurat mam pora i rzodkiewkę więc może dzis na kolację...
    Ps. Dodałam Cię u mnie do blogrolla ;)

    OdpowiedzUsuń