poniedziałek, 22 października 2012

Francuskie ciastka z niespodzianką

Co powiecie na ciastko? A co dopiero na ciastko w ciastku w dodatku z czekoladą?

Francuskie ciastka z niespodzianką:

Składniki:
- opakowanie ciasta francuskiego
- herbatniki
- krem czekoladowy
- białko

Ciasto francuskie kroimy na kawałki tak, aby zmieścił się na nich herbatnik i dało się go zalepić jak pieroga. Na herbatniku umieszczamy łyżeczkę kremu czekoladowego i dokładnie zlepiamy brzegi. Uformowane ciastka smarujemy białkiem i pieczemy ok 15-17 min w temperaturze 170 stopni.




A tak wyglądał mój wkupny ekwipunek na ostatnie ognisko w tym sezonie :) Muffiny z przepisu na  Muffiny z białą czekoladą z ozdobnie dodanymi m&m na wierzchu.
Smacznego!!!

5 komentarzy:

  1. Świetne niespodzianki, chętnie przyjmę takie ciasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. xDDD to u mnie było ognisko taak szaleństwo po prostu . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a i natalka zapomniałam dopisać, że jak lubisz ciasto francuskie a zrobiłaś jakąś dobrą zupę to dobrym pomysłem jest tak bierzesz miskę wlewasz do nie zupy wycinasz okrąg z ciasta francuskiego zaklejasz cały wierzch miski dociskając szczególnie na brzegach posypujesz tartym na grubych oczkach serem żółtym i do piekarnika na 15 minut . Wygląda wyborowo a i fajny dodatek . ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ten trik :) i mam ochotę zrobić tak zupę cebulową :) ale ostatnio brak mi czasu, a sama wiesz że mam się czym zająć :):P

      Usuń